Prova bärsele!

Hallå!
Idag ska jag ta en snabb runda ner på stan för stt testa bärselen och springa in på game för att köpa ett spel! Som jag tycker värkar roligt! =) Sebastian har legat i babygymet och flinat idag. :) Han hade 100% fokus på gossedjuren. Nu har han precis ätit och ligger i babygymet och rapar.

Ni skulle bara veta hur lång tid det tar för mig o skriva ett litet inlägg! Får springa ifrån hela tiden, så jag glömmer vad jag ska skriva hela tiden.

Men iallfall, idag så hade Pontus uppskrivning på körkotet. Men jag vet inte hur det har gått än. :) Hoppas att han klarade det idag!


 Detta spelet har jag tänkt o köpa!
Får la se om jag tycker det är roligt,
jag brukar gilla det mesta.

 

Trailers till spelet!:







11.19
På två timmar har Sebastian ätit 210 ml. :| Hur mycke ska en liten äta igentligen? Lilla tok alltså!
När han somnat och Pontus kommit hem så sticker vi ner på stan iallfall. 

Inatt har jag fått sova ut också, så jag är pigg och glad! Pontus tog Sebastian inatt och sen på morgonen gjorde han en flaska så jag kunde mata sebbe i sängen, så jag slapp gå upp. Älskar dig snällis! <3 Sen somnade jag och Sebastian om igen! :)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback