Vad är det för dag?

Hejhej.
Nu sitter jag här och äter lite Kellogg's Special K! Jätte gott.
Idag har vi mest slappat och ikväll ska vi umgås med Kim och Isa och laga mat!
Jag har knappt någon uppfattning om vad det är för dag. Tycker att det är fredag varje dag.

Snart ska jag ut och gå en runda i det fina soliga vädret! :) Måste röra lite på mig känner jag, och Sebastian behöver komma ut lite.

Min jäkla msn fungerar inte eller! :(


Sänder mina bästa tankar till Zabine som fortfarande inte fått sill lilla tjej! bf+8 för henne.
http://zabinewesterlund.blogg.se/



1.4
hej. nu sitter vi hemma hos kim! :) Vi väntar på isa och hennes kille. Vi har väntat i 1h nu, super hungriga.  Hae tagit lite kort som ni får se ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback