Vislanda idag!

Hej hej!
Idag ska jag och Sebastian till Nicole och Thilian! http://Niicol3e.blogg.se
Pontus ska stanna hemma så jag och Nicole kan umgås lite ''själva''.
Men först ska vi till läkaren, det är en helt vanlig rutin kontroll vi ska göra.
Men vi ska inte dit förren vid 16.00, måste hitta en bra buss till vislanda också.

Men nu ska jag äta lite! =)



14.12
Hej hej! Nu sitter jag här och tar det lite lungt! Har stressaat hela dagen, Sebastian har varit lite sur och jag har försökt o packa skötväskan och ta med mig allt som Sebastian behöver över natten hos Nicole och Thilian. Tror att jag har fått med mig allt.

Imorgon ska jag klippa mig och fräga mig! :) Så det får ni se imorgon!



Nu ska jag klä på mig, går fortfarande i natttröjan!
Vi ska ju hinna käka lite innan vi sticker också. :)
HEJ SVEJ!



22.16
hAHA.
Jag har så jävla kul just nu!
Jag ''städar'' igentligen nu. Sebastian sover och Nicoles tangentbord är skit konstigt!
Nicole diskar!

Jag är helt övertrött, skrattar åt mig själv just nu!
Fan jag måste sova!

förlåt för jag svärt, men jag går på överskottsenergi!



HAHAHAHAHAH


http://www.familjeliv.se/Forum-9-191/m33817095-41.html






Kommentarer
Postat av: Linn

Hahhahaha...Du är fan konstig =o

2008-09-02 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback