7 dagat till 20! :)

Hej hej.
Oj vilken dag igår, jag var helt slut på kvällen. Städade och tvättade. Verkligen jobbigt. Katten hade pissat bakom datorbordet och gud vet allt... Men nu är jag utvilad och idag ska jag inte städa. Bara ha det roligt.

Ska snart gå ut lite utanför, och sen ska vi laga lite mat. Ikväll kommer sabina och sviris. :)
Pontus ska in till skateparken med sitt syskonbarn felix. :)

Sebastian kryper så otroligt fort!! Och han lyssnasr inte på mig för 5 öre. :P
Han kan säga, mamma, pappa och titta! Han härmar alla ljud man gör också. Så söt är han.
Ibland när han gör dumheter så kan jag inte låta bli att skratta även om man inte ska det. :P

På måndag kl 16 ska vi kolla på lägenheten. :)




Svar på kommentarer.

Svar till Faster: Jaa, jag vill inte bo i sivlanda, men jag kan inte få en lägenhet i växjö.
Så därför måste vi bo billigare tills vi kan flytta till växjö. Det är väl inte så konstigt att förstå? :S
Vi betalar för en lägenhet som är större än vi behöver. Såklart att vi ska flytta till mindre då.
Sen har jag inte sagt något om dagiset här, jag tycker, av det jag hört. Att dagis här i vislanda är jätte bra,
Det är ungdomarna jag inte tycker om. Folket. VISSA! Många är jätte trevliga, men FLER är .....

Svar till Tina. Jaa jag söker ju lägenhet i rottne också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback