8 dagar kvart till 20!

Ja, dem 24 april fyller jag 20! :) Jag är snart helt vuxen.
Den 25 blir det storfirande på oleó. DÅ NI! :) Det ska bli så kul.
Jag, Sabina, Tina, Katta, Sofie, Kim, Petter, Pontus, Strellan(Tror jag). Så det är lagom och bra :D

Igår var vi på BVC.
Hon todde att han skulle gå inom 1 månad. Herregud. Hoppas inte det.
Han väger 9280g
Och är 74,5 cm lång. :)

Jag har sökt lägenhet, jag och en till fick komma på visning. :)
Storgatan 9.
Sen fick vi komma på visning på 2 andra här i vislanda.
Ni som undrar varför jag söker i vislanda, så är det för att jg inte kan få någon i växjö än.
Och vi måste bo billigare. VI behöver inte ens den stora lägenheten vi har nu. :)



Kommentarer
Postat av: Tina

Ja fy fan va roligt vi ska ha =)=) Längtar!!

Jag hoppas ändå på att du får en lägenhet inne i stan snart. Så det inte är så långt att åka för att kunna umgås..

2009-04-16 @ 12:01:05
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Råbin

Klart jag är på på din födelsedag ;)

2009-04-16 @ 12:31:00
Postat av: Faster

Skulle inte du flytta hem till mamma? Det var ju pinsamt att uppfostra sina barn i Vislanda,sa du ju!! Ändå ska Sebbe in på dagis där! Hur tänkte du nu??

2009-04-16 @ 17:05:17
Postat av: Mia

grattis i förskott =)

2009-04-17 @ 10:32:39
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback