Bilar i Elmia!

Jopp. :) Nu har vi kommit hem från Elmia. Jätte skönt.
Sebastian har varit otrolgit arg nu på hemvägen, annars har det gått bra. :o)
Orkar faktiskt inte skriva så mycket. Men jag ska lägga in lite bilder på bilarna iallfall.

:)

Först lite på Sebb!





En liten mellanmåls paus! =)




Coola killen som kör bil. :D








Need for speed bilen! :)



Batman bilen! :D







Så snyggt!




Cool motorcykel.





Blev impad av denna, ser verkligen ut som att solen lyser.






Jälaa cool



Pontus älskar denna bilen. :)



Fina bileen





Jag älskade denna bilen, vilket ljud också!








Så jävla söt bil!














Här Kommer min ABSOLUTA favorit!!!!
Hade gjort allt för att få denna bilen!




























Pearl lack.. snyggt som in i helvete.






<3<3







Ice age bilen!
As fint ljud




Söt!





Ni skulle hört basen!!



THE MASK!





:)







MIN MAMMAS BIL!!!! ;)





Och denna köpte vi till sebbe!




Kommentarer
Postat av: Wictoria- Sebastians mamma

Jag undrade så vad min bil var nu vet jag den har ställt ut sig på Elmia. Duktig bil.

2009-04-12 @ 23:18:12
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: sandra, Melinas mamma<3

hehe var ni också där igår xD ?!



tyckte med den bilen var snyggast av alla.. den som det står yakuza på elle va de står :P

2009-04-13 @ 08:18:00
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback