förlåt men jag måste...

KLAGA! jag måste, jag bara känner att jag måste skriva av mig!
Jag är såå irriterad, jag har något jäkla pms skit. Jag stör mig på nästan alla, jag ser fel i alla och nu så är jag så arg.

PERSON nummer 1, DU är så jävla stöööörd. Stackars säger jag bara.. stackars.. Jag är inte den bästa, men jag är iallafall vettig när det gäller denna saken. DU är inte värd det! Dig skulle jag kunna skriva 1000 inlägg om och bara.. skriva skit.

Person nummer 2. GUD, säger jag bara. GUD. Skaffa dig ett liv. (Okej jag är inte mycket bättre nu, så som jag klagar) Men iallafall. Man måste ju GÅ VIDARE!

Person nummer 3. Du ska inget barn ha, du är inte värd ditt barn. Du borde spärras in. Så som du gör, det ska inte en mamma göra. Hemskt, stackars lilla flickebarn, stackars barn.

Person nummer 4. Jag är så trött på dig, så otroligt trött. Man kan inte ta allt som det kommer, men måste ha mål i livet! Det är allt jag säger.

Ingen av dehär är Nicole, Tina Sabina eller Pontus. Bara så ni vet. Det är omöjligt för någon o veta vilka jag pratar om. Även om någon kanske tror att det är dom, så är det inte det....

Jag är så trött på människor, jag är så trött på Vislanda, denna lilla hemska äckliga sunkiga vidriga skitsnacks håla!
Hemskt att man ens kan vilja uppfostra sina barn där. ALDRIG säger jag ALDRIG! Jag ska där ifrån, så fort som jag bara kan! Om det till och med ska bli så att jag måste flytta hem till mamma. För jag bor inte i Vislanda. Jag vill inte bli kallad vislanda bo, hellre dör jag. Gräver min egna grav och slänger jorden över mig!

Nu kommer jag få 1000 sjuka kommentarer, men jag var tvungen.. Läs inte min blogg om ni inte kan ta vad jag skriver!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha. Varför tror du jag valde att flytta ifrån skit hålan. Är så skönt att slippa Vislanda. Rottne är väl i stort sett som Vislanda men som jag sagt till dig innan här är det ingen som käner mig =)



Flytta in till stan eller något så kommer vi närmare varandra =)

2009-04-07 @ 08:39:16
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Linda

Du få väl skriva va du vill i din blogg? Det är ett fritt land.... Kommer bli tråkigt om du flyttar men förstår dig mycket väl...

2009-04-07 @ 17:30:55
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tycker det är kul när du går loss! :P

2009-04-07 @ 18:24:45
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com
Postat av: Julia

Wickan, du kan flytta hit ner till helsingborg, så kan vi skaffa oss en lägenhet du och jag och lilla Sebbe sötnosen. :D



puss puss, Jullan.

2009-04-07 @ 22:04:39
Postat av: Katta

hej gumman, är jag någon av dessa personer?? :) kraam

2009-04-08 @ 15:32:38
URL: http://lillapuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback