idag

Japp idag har varit en jätte bra dag.
Vi vaknade vid sju och åt frukost, gjorde oss iordning.:) Sen gick vi till dalbopolisen.
Sen gick vi hem igen, så åt vi middag! Sen kom mamma, då åkte vi till citygross.
Och efter det så åkte vi hem till Vislanda. :) Lagade god mat och gjorde tårta!
Sen var vi ute med Sabina och Emma. Nu så är Sabina hos mig. Vi kollar på tv och har ätit tårta. :)
Gottigt.

Hos polisen gick det huur bra som hälst. Skita bra. :) Jag behöver inte vara orolig.
Det kommer antagligen inte ens att bli någonting av det.
Och blir det så, så kommer vi ju bara se.
Ganska konstigt o anmäla någon när man själv hoppar i skiten exakt lika mycket.
Det kommer att tas upp en misshandel på Nicole också. Om det blir något av detta överhuvudtaget.
Men så är det, tänker inte hon dra bort anmälan. Då gör inte jag heller det, och jag kommer inte vara snäll.
Men jag kommer inte heller ljuga, jag var 110% ärlig mot polisen. Jag nekade inte eller något, sa exakt som det var.
Eftersom att Nicoles spark hände så långt efter att jag örfilade henne, så tas det som en misshandel och inte som självförsvar, eftersom jag inte gjorde henne något när hon sparkade mig.
Precis som jag trodde. Och hennes spark är värre än min örfil. Dock min knytnäve tas som självförsvar, den gav jag precis efter hon sparkade.  Men ja, nu ska jag inte tänka på detta alls. Utan ta det som det kommer. :)
Jag uppdaterar mer om detta när den dagen kommer. :P

Nu ska vi ha det trevligt.




Kommentarer
Postat av: Linn

Är ni vänner, eller inte? Hur fan ligger allt till ^o)

2009-04-09 @ 23:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback