Ingen ork

Usch, jag har iingen ork. Hälst av allt skulle jag vilja gå ut en runda. Men jag måste duscha först, och det tillåter inte Sebastian. Han har varit  såå klängig idag. Gnällig och ja.. Håller på gör haan, inte nöjd alls idag. Sen vill han stå mot bordet hela tiden. Men jag kan ju inte sitta där bervid han hela dagen när han står.  Och jag kan ju inte lämna honom ståendes heller. Och han stoppar ALLT i munnen, allt! Såå jobbigt. Och nu fick han i sig en jordnöt.. Herregud. Det är inte min dag idag, och inte Sebastians heller. Såfort det inte blir som han vill, då blir han totaalt hysterisk!

Vad ska jag ta mig till?

Nu sitter han o skriker igen, utan anledning, han kanske behöver sova? Ska försöka få tag i Sabina och fråga om hon vill gå ut och gå nu.. ................. irriterad är jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback