MIN 20 ÅRS DAG!

Har varit jätte bra!! :D
Yeeey, grattis till mig.
Tack för alla grattis, från olika håll och från bloggläsarna. :P
Det kommer lite kort på allt jag fått.
Imorgon äre partaj! KOM IGEN NU TINA BLI FRISK!

Längtar så mycket till imon! :D
Fest TIME!

Och GRATTIS karin som fick en dotter idag. :)
OCH HON DELAR FÖDELSEDAG MED MIG.
Kan du tänka dig det karin? :D Det trodde jag aldrig.
även om vi spekulerade kring det. ;)



Åh nu har vi ätit smörgåstårta och ätit tårta. :D Mår skit illa nu. Wäääk!
Pontus Nattar sebbe. Så det''slapp'' jag idag. :P
Nu skrev ju tina att hon mådde bättre! PEPPA PEPPA!

Är så glaad över mina kläder som jag köpt. :D
Och mitt hår blev så jäkla fint!
Kommer bilder imon. lovar.. :D

Kommentarer
Postat av: Tina

Just nu känner jag mig mycket bättre =) Så kanske att jag mår bra imorgon med =)

2009-04-24 @ 19:24:40
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback