Rolig dag! :) Värre kväll.

Jag och Tina har haft det jätte kul på stan idag. :) JAg har hittat en liten balklänning, inget maffigt utan bara en vanlig klänning som jag ska piffa upp med ett sidenband och ett par skor. Det är ju trotts allt inte min bal.

Sebastian är heeelt jäkla tokig, surar och grinar och äter jord och håller på. Jag har ingen ork känner jag.
Så envis som ungen är.  Och nu kryper han, så han river ner ALLT, ALLT! Jag får plocka heela tiden. Jag hittade han sittandes o äta jord ur mammas stora trädväxt. Så han fick hoppa in i duschen. Kan inte vända mig om i 1 sek. Jag är så trött och jag vill hem till MITT hem! Inte vara hos mamma. Hon är ju lika krängd som jag. Jag har haft dåligt humör i flera dagar nu. 



Svar till Lis
För att jag är kattvakt. =/ tar hand om katterna.
Hon kom hem nu ikväll, och det var för sent för mig att åka, Sebastian måste sova och så.
Vill inte dra upp honom. :/



Kommentarer
Postat av: Lis

men varför är du hos din mamma då??

2009-04-07 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback