SEEEBASTIAN KAN KRYPA.

Hej och hå. Åh vad sebastian är duktig! Han kan krypa nu!
Det går inte fort, men det går. :D Han brukar krypa som en liten apa, med fötterna i marken och händerna, men inte knäna.Och ibland är det knäna. Oftast har han ena knät i marken och andra benet har han bara tån i marken. Det ser så kul ut. Han är så dutkig. Men usch vad han välter saker! Och han ställer sig mot allt och river ner! Måste verkligen fixa så att det är barnsäkert överallt i hela lägenheten nu!

Imorgon ska jag till Polisen, förhör. :) Det ska bli väldigt roligt och intressant.
Är inte det minsta orolig. Sebastian måste ju följa med också, så det får vi hoppas på att dom inte har något emot.
Annars får det ju lixom vara. Eller så får vi ändra tid.

Ja nu ska jag iallafall bara ta det luungt, idag har vi varit på Citygross. Pontus kom hit, så han tog hem alla kassarna till vislanda. Jag och Sebastian åker hem imorgon efter Polisen. Så jag måste packa innan jag går och lägger mig. Ska kolla bussar också. Får se hur mycket ni får veta om förhöret. Berättar la allt. . :D

Appropå Balklänningen.
Problemet är ju det att jag inte kan köpa en för 1000-2000 kr. Det blir för dyrt för mig.
Kan inte köpa det för något som jag bara ska ha en gång.



Men vi hörs imon om vi inte hörs idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med bal. Var och när ska du gå?

2009-04-08 @ 21:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback