Svar till m.

M om Trött!:
Ska Pontus åka till Kalmar för att träffa sin son då? Är det inte lite egoistiskt att göra så,med tanke på att ni har delad vårdnad?



Svar:
Jag ska inte behöva begräna mitt liv P.g.a Pontus.
Jag ska kunna flytta vart jag vill. Så är det med den saken.
Det är inte ett dugg egoistiskt. Det tar ca en timma mellan vxo och kalmar.
pontus har ändå bara sebastian varannan helg. Eller när det passar honom.
Nu har Pontus inte haft Sebastian på 3 helger. Så jag tror nog inte att det är ett
så stort problem om jag ska vara ärlig. Pontus har iallafall inga invändningar mot det. Vilket iofs inte är chockerande,.


Kommentarer
Postat av: Nicole - 18 år och ensamstående mamma till thilian <3

och mitt internet har lagt av :( så vi få höras genom sms :)

2009-08-18 @ 10:02:34
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback