Trött!

Hej hej.
Åh så trött jag är nu. Jag ska alldeles snart gå och lägga mig.
=)

I fredags på dagis gick det inte alls så bra.
Sebastian var trött och grinig. Det var meningen att vi skulle vara där 1½ h,
men det blev bara 1. Sebbe bara skrek o grinade.
Hoppas det går bättre på måndag! :/ Iom att jag börjar skolan på torsdag, så vill jag verkligen att denna veckan ska gå bra! Annaars blir det inte kul o lämna honom.. Om jag vet att han är ledsen.. Håll tummarna för oss.. :/

Idag har vi tagit det lungt iallfall, skönt. :)
Jag har fixat med Sebastians album. (det kommer bilder på de sen när det är klart)
Jag är lite nybörjare på dedär med scraapbooking eller vafan de heter.
Men det är iallfall skit kul! :D Har kostat på det lite iom att han bara kommer ha ett första album! :)

Mamma och jag har kollat på lite hus i kalmar idag, vi vill flytta. :)
Till ett sånt hus med två kök. Alltså en lägenhet där uppe och en där nere.
Så jag får mitt egna och mamma får sitt egna. :D Så att det är typ en 4a där nere och en3a där uppe eller liknande.
Jag vill hälst ha en 4 iom att jag kanske en vacker dag skaffar mig en man och får ett till barn.:DHaha. (Man får ju drömma) Såklart köper ju mamma h uset och jag betalar hyra. (Var tvungen o tillägga det till er som kanske tänte skiva nått i stil med: ''är du dum i huvudet ska du köpa hus'')Men hyran som vi har räknat ut på dom husen vi kollat på ligger mellan 3-4 tusen. För hela huset då alltså. Det beror ju på lite vad husen kostar.
Har för mig att det finns ett johnbauer i kalmar, och då kan jag bara flyttas över dit o gå sista tiden där. :D
Sen ska jag ju söka till sjuksköteskelinjen och det har dom ju där.
Det hade varit så skönt o flytta från växjö!











Jaja :D Det blev ett långt inlägg. Nu ska vi sova!

Kommentarer
Postat av: M

Ska Pontus åka till Kalmar för att träffa sin son då? Är det inte lite egoistiskt att göra så,med tanke på att ni har delad vårdnad?

2009-08-17 @ 10:42:17
Postat av: Anonym

Jäkla fint hus.Är det huset ni kollat på. Klart du ska flytta om du känner för det Pontus kan ju hämta Sebbe i Kalmar.:)Lyckatill

2009-08-17 @ 20:19:16
Postat av: Ester

M: ?? Vi lever i ett fritt land. Alla har rätt att göra som de vill. Alla har rätt att bo och verka där de trivs bäst. Vem är egoist du eller Viktoria?

2009-08-19 @ 22:46:16
Postat av: Frida

Ah verkligen!

Jag försöker bara nu gå vidare och leva livet :)

Har ju fortfarande kvar Britt och de andra så :)

Men det var kul att få träffa dig och Sebastian är hur söt som helst :)

2009-08-20 @ 20:12:46
URL: http://www.metrobloggen.se/fridalundin
Postat av: Jullan

ja det finns ett Jb i kalmar Wickan.

2009-08-23 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback