ÄLSKAR MIN LÄGENHET.

Hej. :) Nu har vi varit o besiktigat lägenheten.
Jag och Piffiga Kim! (+hyresvärd och de som bodde innan)
Helt underbar är den, jag älskar den!

Allt detta blir renoverat.

*Toalettstol

*Nytt badrumskåp

* Sen var det nått med duchen/badkaret, typ tvättlina o sånt.

* Nya luckor till Sebastians garderober.

*Ett skåp i köket, och nått mer i köket med skåpen. Sen var det något annat i köket som jag inte minns. :P

*Nya tapeter i Mitt rum och i Hallen!

*Lite små doningar med kontakterna och lysknappar.

* Plugghålen i vardagsrummet.

* Nya gardinstänger till köket och vardagsrummet tror jag det var.

Jag är så glad att det blir så mycket gjort!! Så mycket nytt.
Kommer bli så freesch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback