Inflyttning på Lördag.


På lördag ska Kim och Petter hjälpa mig o flytta in.

Just nu behöver jag bara TV och Datorbord, men det är lätt fixat!

Världens bästa farmor har köpt 3stolar + bord till Sebastian. Och på lördag ska hon ha honom så jag kan flytta in i lugn och ro. Utan en galen Sebastian springandes runt benen. :) Tur att han iallfall har sina farföräldrar.
Pontus där emot är helt jävla störd, han kanske är Sebastians biologiska pappa, men han är då tamejfan inte någon pappa. Och det är lika bra, hoppas han är lycklig i det valet han har gjort. Det är han som går miste om sitt barn. Inte jag.


Men det spelar mig ingen roll, för jag klarar mig så bra så.  Och nu blir allting mycket bättre när vi flyttar till eget. Och det ska bli så skönt! Sebastian har 16 tänder nu, helaa käften full. :) Men dom senaste tänderna har han inte klagat över. Jag har inte ens fattat att dom kommit upp förren idag. :P


Men idag iallfall, så ska  vi ut i garaget o kolla lite, ska försöka hitta lite krukor till Sebastians rum. Ingen som har några gammla krukor att donera? :D Ska fixa lite lådor med så jag kan packa ner de rena kläderna i garderoberna lite snyggt. Så det inte blir skrynkligt nu när det är tryket o allt. Sen ska vi gå en runda med vagnen, o bara kolla på pissvärdet.

Men i skolan går det ganska segt, jag ligger efter i religon och Sammhäll, ska ta igen det. Annars är det helt okej, men jag är så skoltrött.. Fast det är bara en termin kvar nu snart. Tack gode gud.


Här sitter Sebbe o leker. :)














Var med Kimsan i Lördags! :)




Hon körde bil o jag satt o tog kort,
sen stack vi upp till Adde o söp!






Kommentarer
Postat av: Lena

Pontus...är han ingen bra pappa?Hlkade in här av en slump.Fin Blogg

2009-12-07 @ 21:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback