LUCIA på Dagis och Besiktning på Lägenheten idag. :)

Åh det har varit en sån mysig morgon.
Vi gick upp super tidigt, 05.45.
Så gjorde jag mig i ordning, o sen väcka Sebb o sätta på tomte kläderna. :)
Mamma hängde med på Lucian på dagis.
Sebbe var super duktig!
Han klappade händerna efter varje sång, och grät lite med,
han hade ögonkontakt med mig hela tiden.
Han försökte springa till mig några gånger, men fröknarna höll fast honom. :D
Sen när dom var klara så sprang han till mig o vägrade släppa mig på säkert 15 min. :P
Så GO!

Jag sitter i skolan nu så jag kan inte lägga upp några bilder,
men det kommer en film och bilder senare. :)


Vi ska ju på besiktning av lägenheten kl 15.00.
Spännande o se vad som ska tapetseras om!! :) wii.
Hoppas det blir mitt rum och hallen. :P Vargadsrummet o sebbs rum är helt okej!

Ikväll är det ju Idol, OM DET FINNS NÅGON GUD, SÅ VINNER ERIK!!!!!!!!!!!!!!!!

Min volym knapp på mobilen har pajjat, o jag sitter o lyssnar på radion och kan inte sänka!!!
Så grymt irriterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback