OLÉO Med NICCCCCCOLE

Idag blir det Oléo med Nicole.
Det ska bli så jävla kul, vi har tamej fan alltid kul när vi är på oléo.

Det är redan helt slutsålt men vi ska gå dit tidigt så vi kan få komma in iallfalll.

Nu är vi hemma hos min mamma o ska äta, sen ska vi hem till mig o förfesta o göra oss i ordning. :)
Sebastian ska vara här, han har varit så snäll idag. :)


Igår var vi hemma hos mamma o åt julmat o öppnade paket. :)
Sebastian fick massor med paket, jag fick en micro och lite.

Nästa vecka ska vi till IKEA, det får vi också i julklapp av mamma.


Dj blatte ska vara på oleo / Nicole


NU SKA VI SUPA.



Kommentarer
Postat av: AK

Min Viktoria.

2009-12-27 @ 22:02:33
Postat av: Bögen från Dalarna

Hej, har varit utomlands och därmed inte svarat på din kommentar förrän nu.



Jag vet tyvärr ingen bra sida med fakta gällande Chubs & Chasers, men antar att du kanske hittat någon nu? Lycka till i vilket fall! =)

2009-12-28 @ 01:20:45
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback