färga hår.

Hej hej. =)
Usch vad jag mår dåligt, känner mig inte alls bra. Har sån hosta och ltie feber.
Och nu åker vi väl på magsjukan igen eftersom elvira har det, och dom har sovit här i förrgår.


Idag ska jag iallfall färga håret! :D ska lägga in bilder på det sen. Och ltie andra bilder som inte blivit av att jag lagt in.

Igår var jag med katta nere på stan och på leo's. Skulle sovit hos henne men jag mådde verkligen inte bra.
:( Tråkigt, vi får ta det någon annan gång. Fick iallfall se hennes hus! :)

Nu väntar jag på att Pontus ska komma hem. :D

haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej!!



du vet väl att pontus kan vabba sebastian om du är sjuk och inte kan ta hand om han själv? du får då i stället sjukpenning medans pontus är hemma med s.



mvh helena

2009-02-24 @ 15:42:47
Postat av: Karin

Rött, grymt snyggt! :)

2009-02-25 @ 11:06:58
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback