Godmorgon

Hejohå!
Nu har jag inte skrivit på ett tag, Men jag har haft lite annat roligare att göra. :)
Har fixat lite med bloggar och igår var jag med Pontus när han tattuerade sig.

Sebastian vaknade bra idag, vid 8.30. :) 30 min senare än vad han brukar.
Han kunde inte somna igår, somnade inte förren vid 10. Men han vaknade tidigt iallafall.
Han sover bara 1-2 gånger om dagen nu. Men det är skönt, för då somnar han tidigare.

Jag ska försöka fixa så många bloggar jag kan idag. :) Så ni som vill, hör av er på msn.
Nu har jag Malin och tinas som jag håller på med, sen är det kattas, och kattas. :D

Nu ska jag börja trixa lite.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tyckte han det gjorde ont då? xD

2009-02-18 @ 14:26:41
Postat av: Madde

Du får jättegärna göra min :D

2009-02-19 @ 11:50:38
URL: http://jonasflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback