Håll tummarna för Sebastian!

ååh,nu tror jag att Sebastian har fått magsjukan. :( Han har skitit flera gånger idag och det har varit löst, har runnit igenom alla kläderna. Elvira har ju också magsjukan, som sagt. Håll tummarna nu för att det inte är det. Hoppas att det bara är lite strul med magen.

Jag är helt slut också, natten har varit hemsk, Sebastian har haft sån hosta!! Han har vaknat stup i kvartet och hostat jätte mycket. Vi ska åka till bvc med honom idag. Han har ju haft feber i 5 dagar också. Jeevla skeet.


Håll tummarna för att han är frisk! :(



Yepp, han har magsjuka. :(
Han spyr och skiter, han är så röd i rumpan. :( Tusan med!




Suck, nu har sbeastian somnat iallfall. Men jag har inga cigg kcar. :(
Och inte kan jag gå till affären, och jag vill verkligen inte ta ut honom.. Jag får vänta tills Pontus kommer hem.
jag skulle ha åkt till agnetha också, Men jag har juinga pengar på mob, så jag kan ju inte ringa eller smsa.
Hoppas att hon läser bloggen.
Och hungrig ät jag också, men jag vågar inte äta, ifall att jag skulle ha åkt på det också.





Kommentarer
Postat av: Tina

Vi har också legat i magsjukan =( Det är säkert magsjuka för sådan va Leo i magen!

Stackars Sebastian!



Pussa och krama han från oss!

2009-02-25 @ 12:41:25
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

vilken liten goding=) tänk att mina barn varit så små...oj vad man glömmer fort. ta vara på tiden!

2009-02-25 @ 18:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback