hohiha

Nu sitter jag och kollar på scrubs, och sebastian leker!
Jag saknar sabina, :( både hon och elvira är sjuka. Och jag har varit sjuk, så vi kan inte träffas. så tråkigt.. Men det är ju lika bra att vi inte ses, annas blir väl jag sjuk igen! Sebastian värkar ju aldrig bli sjuk. Hur mycket han än utsätts för. Han har ju inte varit sjuk än sedan han föddes. Förästen så var det inte magfögiftning, utan magsjukan. :/ Mamma ligger sjuk i det nu, så hon har blivit smittad av mig. Men sebastian är frisk, hoppas att han håller sig frisk!

Jag kan inte ens tänka på mat uan att jag mår illa, men jag var tvungen o laga lite mat till Sebastian. Han vill ju inte äta något annat, han vägrar ta flaskan på dagarna. Så det är bara o laga. : D Orkade inte gå ut heller, eftersom jag är så seg, annars hade jag köppt barnmat på burk. Vet inte vad vi ska äta ikväll, vill inte laga mat. .. Blä.. Får väl leva på frukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback