Snööigt! : )

Godmorgon!
Vi vaknade lite innan 9.00 idag. :) Sebastian hade nog varit vaken lite längre, eftersom han låg klarvaken och lekte med fötterna. Han har varit lite sur. Han ville inte äta upp sin gröt, han är nog inte hungrig. :o)

Pontus stör mig i mitt bloggande, han är tyken som faan. :P
''det är min dator,ööh,jag vill lyssna på en lååt, bla bla.'' Hahah..

Jaja, idag ska vi iallafall ner på stan i detta snö oväder. Hoppas att snön ligger lika fint inne i Växjö, så det inte är slask. Jag har ju inga bra ''gå i slask skor''. Men jag får väl vara blöt om fötterna, eller så får jag sätta plastpåsar på dom. :D Åh, Pontus bara stör mig. Glömmer bort vad jag ska skriva.. Irriterad jag blir.. .. .. . .  .

Måste packa skötväskan och göra mig iordning så att det är klart. Ska vaa i stan 11.40


Svar
Till
Tina! :0)


Nehedu, Leo växer han nog aldrig om! :) Haha. Leo är en bjässe.




Saga:

Tja!!!Tror du att du och nicole kommer bli vänner igen?!saknar du hon och hennes son ibland?!har typ varit med om samma sak och även om vi inte umgås längre saknar jag henne ibland men men...livet går vidare antar jag:/ ha det gött!!!!


Svar; Hej på dig du. Nej det tror jag inte att vi kommer bli. Klart att jag saknar henne och Thilian, annars är man väl onormal? Ja, livet måste ju gå vidare. Hade allt kunnat bli bra, då hade jag inte tackat nej. För jag är inte den som är den.. Jag är bra på att förlåta, men det är inte Nicole. Men jag har försökt få kontakt med henne, men det värkar inte riktigt komma fram. Hon har ju blockat mig lite både här o där. =D Hehe!

Kommentarer
Postat av: anonym

Håll dej från henne hon bara snackar skit om dej

2009-02-05 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback