Städa och fixa, och lite sånt. :O)

Halloj!
Uj, vilken fart det har varit på mig idag! Allt tack vare att Pontus är sjuk idag så att han kunde ha Sebastian.
Jag har storstädat, diskat, håller på att tvätta och så håller jag på att plocka här hemma.
Så skönt att få saker och ting gjort! Nu vill jag bara att tvätten ska bli klar så att vi kan åka och handla.
Tycker att tvätten har varit i lite länge nu, men det är inte klart än. :/

Igår var Kim och Petter här igen, alltid lika trevligt. Skönt o ha lite sällskap. Pontus var nämligen och körde gokart. Vet inte hur det stavas! :D

Nu ska jag koncentrera mig på o kolla en film som Pontus har från när han körde ggn.

Kommentarer
Postat av: Saga

Tja!!!Tror du att du och nicole kommer bli vänner igen?!saknar du hon och hennes son ibland?!har typ varit med om samma sak och även om vi inte umgås längre saknar jag henne ibland men men...livet går vidare antar jag:/

ha det gött!!!!

2009-02-04 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback