för mycket sömn..

Hej hej.
Sebastian sov till 12.00 idag. Jag är heelt knasig i huvudet, har sovit för länge.. :<
Men vi har iallafall städat lite o fixat. :P Nu ska Pontus diska och jag ska duscha.
Sebastian värkar inte på så bra humör idag..



15.09
Nu har jag vikt tvätt o hållt på. Usch jag är verkligen trött idag.
Man ska inte sova så mycket.. det är inte bra. ^^
Kämpar med att försöka få Sebastian att ligga lite själv.
Han kan inte vara i knät hela tiden, o bli bärd på..

Undra vad man ska äta för mat idag? Någon som har nått bra tips?


Igår lämnade Sabina tyra här. :) Hennes katt, hon är lika gammal som Lady, dom har haft så roligt!
Dom leker med varandra hela tiden, släpper inte varandra ur sikte. :) Kul för dom!
Men det blir nog inte kul sen när man ska ta isär dom. Men det är ju bra för dom o träffa andra katter ibland.
Vi tar ju alltid med Lady hem till mamma när vi åker tid, hon och dajm leker som galningar!
Jag har lust o bjuda hit någon idag, ha lite kul o prata, kolla på film o äta god mat.. Men vem?
Har ni lust så ring mig eller msna, smsa, skriv en kommentar. :D

Nu ska jag ta  surisen där inne!!

Tog ut honom till köket.. Då blev han lite nöjdadre, hicka har han fått också. :)
Han ser väldigt onöjd ut. Haha. Så söt.
Kan inte fatta hur stor han är nu, och större blir han. :)
Han har börjat sätta sig i babysittern.. Inte bra.. :/ Får ha honom fastspänd.. Kul iallfall att han lyckas sätta sig upp. :)
Han sitter jätte duktigt själv nu också. Min lille kille!

Nu ska jag hålla koll på honom.
Katterna svansar runt honom. :) hörs sen!





20.22
Halloj!
Nu har vi ätit Pizza, så gott! Länge sedan jag åt det nu faktiskt.
Nu sitter vi och kollar på Körslaget. Sebastian är inte de minsta trött.
Han får väl vara uppe ett tag till, ingen mening o försöka natta honom nu.
Då blir han bara såå arg! Han VÄGRAR att ligga ner. Han lägger armbågarna bakom sig o trycker upp sig.
Han blir helt vild, rullar runt i famnen o gör motstånd. Jag ska leka honom trött nu! :D

Kommentarer
Postat av: katta

Delta i min tävling på min blogg ;)

Postat av: anna

hej hej. dom kikade och den enda kommentaren dom hade var hem å ha sex så sätter de kanske igång...

2009-01-11 @ 12:03:52
URL: http://levlivetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback