grattis Linda 25 år!!

Hej hej. Idag är det födelsedag för Linda. :) 25 år! Vi har varit på hennes kalas/fest ikväll. Trevligt! :) Nu ska jag snart gå och lägga mig. :O) Ska se lite vad det går på tv bara. Men det lär ju inte gå något bra. Som vanligt..

Imorgon ska vi ut till hjortsberga, men igentligen vill jag bara vara hemma. Vill att sebb ska få en lugn dag! Nu sover han sött iallfall.

Just nu har jag väldigt många spännande bloggar att följa. Skit roligt.. Men man önskar ju att folk skrev lite mer, det borde jag nog också göra. :) Så att folk blir mer spända och tycker att det är intressant. Jag skriver ju inte så mycket om vad som händer med mig. ;) Eftersom jag bor i en liten by, och det pratas mycket.. Så vill man ju gärna hålla tyst så länge som möjligt om saker och ting. Det sprids lätt.

Uff,, jag är trött. Nu är det dags att gå och lägga sig. Men imorgon blir det fler inlägg!

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Tina

Nej säg inte för mycket i Vislanda. Det vet jag. Det kan lätt förvrängas i andras munnar.

2009-01-04 @ 18:53:56
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback