helg!

Hej hej.
Idag är vi hos mamma, tog bussen igår. :)
Vi har bara tagit det lungt. Men nu är jag sugen på att hitta på något.
Kanske ner på stan lite? Åka till Citygross? Något!
måste ha tag på strellan. Vill ha min kamera och mp3, dom ligger hos honom.
Men jag ve tinte vart han är.. suck.
 
Jag har gjort rent Sebbes sittdel från katthår, ska snart börja ha den tror jag.
Han får ju knappt platts i liggdelen. :)

Sebbe är så glad idag. Nu har han börjat försöka krypa också. Lägger knäna under sig och trycker iväg sig.
Men när han kommer i krypställning blir han jätte rädd och börjar gnälla. :D haha



Nu ska jag fixa mig.

peace!



15.07
Hej hej. Nu har jag precis duschat. Vi ska åka iväg lite.
Ska snart sminka mig lite och fixa med skötväskan.:)

Igår var ju  Tina och Leo hos oss i Vislanda. :) Skojj!
Leo är så busig i gå stolen.:) Längtar till Sebbe kan gå redigt i den.

Nu så ska jag gå. :) höres sen!



21.44
Hoho!
Nu börjar det bli sent.:) Sebastian ligget och sover. Men ajg tror inte att han nanar för natten.
Han vaknar säkert snart.. Och jag som är så trött.:P
Sitter o kollar på film, gigly eller nått.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Idag har vi iallafall haft kul!
Har tagit lite kort som jag ska lägga upp när jag kommer hem!
Det blir en massaaa kort då! :) från fest och massor!

Nu ska jag kolla vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback