Lungt idag!

Hej hej.
Idag har det varit luungt.
Igentligen har jag inte tid o blogga just nu, för jag ska städa. :)
Men jag ska upptadera lite om dom senaste dagarna. :)

Hörs seeen! :)




16.12
Hej hej. Nu håller jag på o tvätta, har städat o diskat lite också.

Jag har varit på stan med Tina och katta i veckan. :) Skit roligt.
Sen var vi hos katta och hade lika roligt där! :D
Fick sova hos mamma också, var tvungen att fixa lite i växjö,
så det var ingen mening o åka hem o sen tillbaka nästa dag. :P

Hade tänkt o fixa min blogg sen också, om jag får tid.
Ska laga god mat idag. :) Och snart ska Jag, sebb och Pontus gå och handla.

Kommentarer
Postat av: Tina

Stackars Katta. Hon vågar väl aldrig mer bjuda in oss tillsammans :) Vi rev ju nästan hela hennes lägenhet ! Men roligt va det :)

2009-01-09 @ 17:12:47
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback