:)

Heeeej.
Idag tvättar vi, ränsar ut försmå kläder och packar lite viktiga saker till shtlms resan.
Sebastian har deckat nu, så jag tänkte sätta mig här lite och sen ta en dusch och göra mig
i ordning till allsången ikväll. :) Jag,katta,nicole,elin+barnen då förståss. :)
Innan allsånen ska vi in till Lindex o köpa en regnjacka för presentkortet vi fick av Agnetha+Familj. (Tack så mycket för presentkortet, behöves VERKLIGEN! (=)



Nu kommer bilder från kalajset!
(O lite annat!)
(P.s, ni som har bilder från kalaset, kan ni skcka det te mig på msn?)
[email protected]


Konstig nyckelpiga?



Nybadad!







tebbe!




Gooo-gubbar!





Sebbes paket fårn mig, som han får på tisdag :D









:D




Äta!





Paket :D



babblar!



Jaaamåå han leevaa!




Sebb leker med sin traktor o grinar lite :D





Närbild på Kimsan!




Isa med sin söto mage. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback