HEEJ ALLIHOPA! :)

Heej. :)
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag. Men jag har inte haft tid känns det som. Alltid haft nått annat på G. :)
Nu har vi precis kommit hem från Sabina och Elvira, vi var ju där några dagar :)

Åh, Oléo med tjejgänget var ju heeelt sjuukt kul. :)
Så kul har jag nog inte haft på länge!
Vi ska försöka gå ut på karloskar också.

Just nu sitter jag och kollar biljetter till GBG, liseberg ju! :)
Ska se om jag har råd med den resan. ^^

Sebastian är så duktig kille, jag är så stolt över honom.
Han kan så mycket. Han har lärt sig o säga kaka och gunga nu med. Gurka också.
Han är en goding. :)
9800 väger han nu, och är 78 cm lång. :D

Måste göra lite mat till honom innan vi ska gå och träffa Nicole,Thilian, Mickaela och Emilio. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback