Hohoo

Hej hej.
Igår hade vi jätte skojigt. :) Förutom att det blev ett otrooooligt ovääder. :D
Jag ska lägga upp lite kort snart. :)
Idag ska vi åka till Toysrus och köpa lite till SebbSebb. :)
Ska upp i lokalen en vända o se vad dom har för tillgångar. :D

Nu sover Sebbe midag. Han vaknade 8-8.30. Så vi har lyckats hålla honom vaken länge. :D
Så nu ska jag göra mig iordning o lite sådär.


Isa, vad har ni för adress???
Ska skicka inbjudan till er.
Får ju inte tag på dig på det där nummret, och får inte tag på kim heller,


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej! Mitt internet har krånglat alldeles för länge märker jag nu, har läst din blogg sen jag började läsa Nicoles. Och nu när jag kommer tillbaka så verkar Pontus vara ute ur bilden? Vad är det som händer & har hänt?



Hoppas ni mår bra, sköt om er! :)

Kram Sophie

2009-07-05 @ 15:12:19
URL: http://ffreestyle.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej! Mitt internet har krånglat alldeles för länge märker jag nu, har läst din blogg sen jag började läsa Nicoles. Och nu när jag kommer tillbaka så verkar Pontus vara ute ur bilden? Vad är det som händer & har hänt?



Hoppas ni mår bra, sköt om er! :)

Kram Sophie



Ny domän, förlåt!

2009-07-07 @ 21:39:05
URL: http://zosos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback