Åh vad jag saknar min lilla DaDa. :(






Saknar Sebastian så jag håller på o dö!

Det var ju meningen att Pontus skulle ha Sebastian hela helgen.
I fredags kunde inte Pontus, och igår ville jag inte lämna Sebastian mitt på kvällen,
ville igentligen inte lämna honom alls. Och idag ville jag inte heller lämna iväg honom,
men jag har ju inget val. Men nu saknar jag honom, gud vad jobbigt.. Jag vet inte vad jag ska göra?
Jag har diskat, duschat plockat upp allt i lägenheten och bäddat sängen. Varit en sväng med Linda med.
Blev så ledsen när Sebastian gick.. uff.. Men han kommer ju hem ikväll igen.. Det känns som en evighet..
Borde väl igentligen ''Njuta'' av att få lite egentid. men jag hade hellre varit med Sebastian..

Jag ska snart springa o handla lite och sen ska jag baka kladdkaka som Sebastian ska få när han kommer hem.
Och sen ska jag damsuga av lite här hemma, medans jag ändå har tid. :) Sen ska jag bara sitta o vääänta och vara ledsen!






Försöker tänka på att dom också vill ha honom att dom med saknar honom jätte mycket,
det är bara o bita ihop. <3 Älskar dig min Underbara Bebbeh!





Kommentarer
Postat av: Emma

kladdkaka? han är väl inte ett år än?

2009-06-14 @ 17:42:24
Postat av: ....

Emma hallå grabben fyller ju 1 år snart.

14 juli va de va?

tror då han kan få kladdkaka då.

2009-06-15 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback