Halloo

Hej hej.
:) Tänkte jag skulle göra en liten vettig uppdatering i bloggen.
Nu så har jag bestämt mig för o flytta tillbax till växjö.
Jag ser ingen mening alls i o vara kvar i vislanda, jag har INGET där.
Jag har sagt upp lägenheten och igår var vi på föräldra möte för dagiset här i växjö.
Jätte gulligt litet dagis, helt perfekt. :) 10 augusti kl 10.00 börjar inskolningen.
På lördag börjar vi flytta möbler också.


Igår så var vi ju på dagiset, och sen gick vi hem till Kim och var där en sväng. :)

Ja, idag har vi iallfall varit på stan, först åt vi med Pontus, som fyller år idag.
Och sen träffade vi Sofie och Felicia på stan. :D Så då gick vi runt en sväng där.
Sebastian fick en hink och spade och lite sånt. Sen var det rea på stadium, så jag köpte en lika dan fleace som jag tappade bort på Elmia - Till sebbe då. :) Så den blev ju några kronor billigare.

Usch det är verkligen varmt ute,, Jag ska snart gå ut en sväng till lekplatsen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback