REGN idag!







Uff vilken tråkig dag med massa regn.
Sebbe har varit jätte utråkad, men jag har inte velat gå ut i regnet så jag har fått underhålla honom inne.
Satt länge o tänkte på vad vi skulle gööra, sen kom jag på att vi hade presenter från dopet som vi inte öppnat än,
eftersom han var för liten för dom sakerna då.
Så vi drog fram gummi-hopp-hästen och Bultbrädan. :) En så där satt vi o hammrade och plockade.
Han fattade direkt hur man skulle göra. Han satte i dom morots formade klossarna i hålen o bankade bort dom
 o sen satte han dit dom igen o tuggade lite o hade sig. :D
O hoppade med hästen, så gott han kunde. ;) Sen åt vi massa goda saker o sådär.

Nu så är vi fortfarande ganska pigga, Men jag tycker sebbe kan sova snart. Men han vill inte det. :) Så det är bara o vara vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback