11/3! :)

Hej hej.
idag har det varit en sömnig dag! :) Sebastian vaknade redan vid 6 på morgonen. Sen sov vi nån halvtimma vid 8 och sen somnade vi i typ 3 timmar vid 14-17. Haha.. Så tröttt har jag varit!

Sebastian har varit glad mest hela dagen. Förutom nu... Pontus skulle ju ha honom lite nu så jag kunde göra lite för mig själv.. Men Pontus sitter bara vid datorn, så sebastian blir utråkad och börjar gråta.. Man måste ju leeeka med honom. Men nu har han stängt av datorn och ska leka med honom.. Men först måstse han få honom glad.. :P Han mutar med saft. haha..  
Jag sitter och kollar lite på youtube nu, för jag tänker inte ta Sebastian nu.. Inte.. Han får gråta sig blå. :P



22.00
Sebastian somnade runt 20. :)
Vi åt massor med fruktsallad innan, sebastians körde jag i mixern. :D
Han tyckte det var sååå gott!
Äpple, Banan, Apelsin och kiwi! :) Jag och Pontus hade vindruvor i vårat också.
Mummsa sa Sebastian om det. :)

Nu sitter jag och kollar på tv, chattar och kollar lite på youtube. :)
Är jäklans trött, ska nog lägga mig senast 23 iallfall. :D



MUMMS!



Kladdig och glaad!


''MAMMA, VARFÖR TA DU KOOORT? =D''





KATTEN leker . :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback