Fint vädeer!h

Hej hej.
Denna dagen började ju bra med solsken!. :)
Blev helt lycklig så fort jag vaknade.

Pontus är hemma idag, så jag har kunnat fixa mycket idag. Först städade jag hela lägenheten, och sen gick jag och Sebastian till äffären, och nu ska  vi snart äta korvstroganoff. Riset ska bara bli klart och Sebastian ska vakna. :) Han ligger i sin vagn på balkongen och sover sött! 

Sen efter vi har ätit ska vi gå bort till Agnetha. :) Och där ska vi fixa hennes dator. Pontus ska hjälpa mig lite, med att få tag på drivrutiner. Vet inte alls hur lång tid det kommer ta. Men då kan jag snacka skit med Agnetha under tiden. HOHO.

Nu så ska jag se om Sebastian har vaknat, annars får väl han äta sin korvstroganoff sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback