Har haft fullt upp! :)

Hooj!
Igår hade vi fullt upp, och idag också. Så jag har inte kunnat blogga. :)
Vi gick hem till Nicole och gav Thilian lite presenter och sa grattis åså.
Stoora killen, kan inte fatta att han är 1 år nu! Ett presentkort, en tiger och balonger fick han av oss. :)

Sen på kvällen så gick jag och Sabina till Evas, skit kul hade vi. Verkligen jätte roligt. :)
Man måste ju få roa sig, vi som knappt aldrig gör det!

Idag så har vi tagit det lungt, Sebastian har lekt med Sviran och jag har haft ont i huvudet. :( Hela dagen, det värsta jag vet..

Och sebastian var så jäädrans rolig, han fick tag i våran choklad, vi var ute och rökte på balkongen. Jag kollade på han igenom fönstret, tyckte det såg konstigt ut, men tänkte inte mer på det. Sen när vi kom in, JA, då hade han smäckt i sig chokladen! Eller ja, dom bitarna som var kvar. Hela han var täckt av Choklad! (Vi var ute i max 4 min) Herreguud, och när vi tog det ifrån han blev han HELT hysterisk, fick inte tyst på honom. Nu har han iallafall somnat för natten efter ett väl behövligt bad! Vid 19.10 somnade han. Våran duktiga kille. :)

Han är så duktig också, för han kan gå runt bordet aldeles själv. Och han kan ställa sig mot bord och sånt.  :)

Ikväll kanske vi ska hitta på något skojj. :)
Britt ska komma hit ikväll.

Tjiiingeliinge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback