Heej heej

Nu känns det som att det var evigheter sedan jag skrev någont vettigt. :)
Idag har vi iallfall varit på stan med Katta och Teo! :)
Skojjigt, fast vi dåda var lite sega. :P
Jag köpte två par jätte fina booots för 300 kr. :) Billigt och bra. <3 Luuuv SkoPungten!

Sebastian är såååå sååå nära på o krypa nu, milimeter ifrån! Om han ändå hade liiite mer tålamod! 
Han ålar iallfall skit bra, drar sig fram med händerna och gör riktiga grodsim med benen, ;)
Han är såå duktig, måste skryta lite. :P
Han drar sig upp mot bord och sånt också. Han är en Mästare på att gå i gåstolen! ;)

Nu har jag skrytit av mig lite. :)
Nu ska jag storstäda iallfall, vi ska ju hem till mamma imon, och på lördag är det dop.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback