idag har vi..

Städat och varit ute en sväng, bakat en liten äppelkaka också.
Pontus är ju sjuk så jag har fått kämpa här hemma själv. ^^
Måste få en tvätttid med, men det är ju alltid fullt! Kan inte förstå det.

Nu ligger Sebastian i sängen,, försöker få honom att somna själv.. Igår gick det, jag la bara ner honom så somnade han själv. Nu har han legat o pratat i 10 min, småsurat lite och sen pratat igen. Nu är han tyst iallafall, men jag vågar inte gå in o kolla fall han får syn på mig. :P Då är det köört. 

Snart är det mia och klara, och sen är det beck.. Är så godisugen också, men jag har ju mina ballerina.. 

Här kommer bilder: 















Kommentarer
Postat av: Linda

Tog du bild på mig i smyg..haha.. ne fy usch... :P

2009-03-01 @ 21:08:20
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Mia

åh så söta o fina katter du har =)

2009-03-02 @ 16:19:02
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina katter va är de för ras?

Är dom helt vita?

2009-03-02 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback