IDAG ska vi på Leos! :)

Godmorgon. :D 
Sebastian somnade vid 22.30 igår, men han vaknade iallafall vid 8 i morse. Typiskt.. :P
Han ska bara leka om kvällarna. :/ Men idag ska han lägga sig i tid. Pungt slut.

Men idag ska vi iallafall till Leos Lekland. :)
Sebastian Älskar leos.

jag ska fixa mig lite nu. Så jag vet att jag hinner till bussen. :P
Man vet aldrig med dom dära jäklans bussarna


11.50
Nu har jag duschat och klätt på mig. Nu ska jag sminka mig och fixa till håret lite. :)
Sebastians väska är redan klar!





Titta vilken fin pyamas jag köpt! :)





Kommentarer
Postat av: Karin

Nej, hon gjorde ju inte det med

någon utav oss. Därför har jag

inte sagt ja till nått. Jag vill

ju "föda på den riktiga" vägen eller så.

2009-03-10 @ 10:33:30
URL: http://kaarinlinneamaria.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback