Jaha, snart fyller man 20 år.

Och vad ska jag hitta på den dagen?
Jag vet faktsikt varken vad jag ska göra eller vilka jag ska göra något med. :P
Just nu är det lite konstigt i vänskapskrettsen.
Vänner som man hade innan, känns inte lika dant.
Känner mig isidosatt och ja, massor.
Det är så jävla svårt o hitta någon som man verkligen kan lita på?
Varför ska det vara så?
Varför ska man behöva krusa som en jävla idiot?
Nepp, nu tycker jag att det har gått för långt med dehär..


Men men, jag har iallfall katta och linda..
Och kanske Sabina, men vad vet jag vad hon snackar om mig?

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ha mig... finns här i alla lägen

2009-03-19 @ 23:39:11
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

Du har mig också. Men vet inte om du litar på mig men jag finns här ändå. Hoppas du vet det.

2009-03-20 @ 09:58:48
Postat av: Katta

Du kan lite på mej o jag finns här för dej :)

//love :) thii

2009-03-23 @ 07:54:55
URL: http://lillapuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback