Tjejkväll Ikväll. :)

Hej hej.
Nu sitter jag hemma hos Linda och skriver lite.
Min dator fungerar ju inte och Pontus är i Växjö. :)
Jag har ju bilder o grejor o lägga in. Suck.. ^^

Ikväll är det ju tjejkväll, Jag, Sabina, Katta och Sofie. :)
Vi ska käka lite taccos, chokladpudding och sen blir det lite dricka och sånt.
Ska försöka få tag på ett monopol. :D
Och nån frågesports-lek.

Ska fixa lite rolig musik också..
Måste gå och handla och nu har jag fixat så jag kan tvätta lite. :)
Jag måste erkänna att jag är väldigt dålig på att tvätta.
Sen är det så svårt att få tvätttid också.

Sebastian vaknade vid 7 idag,  jag är så trött.. Somnade inte förren vid 01 igår.
Men jag ska försöka sova lite middag. :D

Jag ska skriva igen vid 16 tiden. Då kommer Pontus hem.

Festen börjar vid 17.00, vi äter vid typ 17.30-18.00.
Får ju inte tag på dig sofie!!! :)
Hör av dig om du läser bloggen idag.

Kommentarer
Postat av: katta

Hej hej .. jag har fått tag på henne :) vi kommer till dej lagom till 17.00 :) kraaam

2009-03-07 @ 11:33:25
URL: http://lillapuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback