TJEJKVÄLLEN.

Vi började med o äta vid runt 17.30 när Sabina kom hit. :)
Pontus och Sebastian åt med oss. Efter ett tag så gick dom hem till Sabina.
Det tog lite väl lång tid och jag var ganska irriterad eftersom jag faktiskt inte skulle ta hand om Sebastian just då, jag skulle ha min tjejkväll! Men Pontus segade... Sen iallafall går dom. Då börjar vi på här hemma, Jag, Sofie, Katta och Sabina. :) Vi skulle köra lite monopol. men det blev aldrig av. 



:D Men iallafall, 25-30 min efter Pontus har gått, vad händer då..? Jo det ringer i min telefon. Vem är det? PONTUS, ''han bara skriker och skriker,,*bla bla*, kom o hämta honom''?!?!?, och jag bara, VAD I HELVETE!! Blev så jäävla sur.. Låt ungen skrika för fan, han dör inte utan mig. Men Pontus vägrade! Så ja, den jävla idioten... Så vi fick gå bort o hämta Sebastian så fick han sova här hemma då helt enkelt. Men jag vägrade ta hand om honom, det fick fan Pontus göra. Så skulle vi gå ut med Sabinas pappas hund. 

Sen bara fick jag för mig att jag skulle gå hem till Nicole. Jag och katta gjorde det medans Sofie och Sabina lämnade hunden. Sen gick vi in till Nicole, sabina och sofie kom efter.  Kollade in hennes lägenhet åså. Och Nicole satt själv åså. så jag frågade, ''vill du vara med på tjejkvällen, det får du, bara o hänga på.'' Vill betona att jag inte var full alls, hade fått i mig nån cider. SÅ hon hängde med hem! :) Och fyfan vad KUL VI HADE!!! Herrejesus! Katta var lite rädd för epelepsi anfall, men FYFAN VAD HON DRACK, ojojoooj. Och jag skrattade konstant, hahahha! Sofie var lite sjuk, men hon var glad iallafall. Sabina var tvungen o gå ut med mini lite då och då, och sen var hon tvungen att gå hem vid 11 eftersom hennes pappa inte kunde ha elvira längre. Men Nicole, hoon var på G. Sen åkte alla hem vid typ,kl kan har varit mellan 1-2? minns inte vad klockan var..... :) Men Nicole hon stannade till lite över 4. Haha, vi hade så jäävulskt kul.. :D

Ja det var en väldigt lyckad kväll, enligt mig, fast att Pontus var lite väl elak mot mig..! Men jag tänker aldrig ha Sebastian när Pontus ska iväg. Då ska jag också iväg. För kan inte han ha Sebastian när jag ska göra något, så kan inte jag ha Sebastian när Pontus ska någonstans. :D Nu ska man bara ta tag i städet, men ändå ha Tid att göra något kul idag också. 

Kommentarer
Postat av: Katta

Hej babe. Det var fan en LYCKAD kväll så jääävlans kul :) va bakis som fan, när jag va på g hem värkade allt som fasen, blev helt snurrig.. och vilken jävla huvudverk jag hade på mogonen sen :) hahaha as garv

2009-03-08 @ 19:29:22
URL: http://lillapuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback