I Skolan.

Halloj.
Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har VERKLIGEN inte haft tid.
Skolan o Sebbe o kattungarna o gud vet allt. :)

Men nu ska jag blogga!

Idag gick vi upp ganska tidigt, åt frukost och kollade på tv.
Jag duschade och Sebastian klättrade på borden.
Det var ett väldans liv på kattungarna.
Dom kryper ur lådan stupalöst, och lady blir förvirrad och bär ut dom i hallen.
Och då ligger dom där och skriker, så nu har jag tagit bort lådan. Och lagt massor med filtar.
Så nu får dom krypa runt hur dom vill.  Lady fick ju inte platts i lådan heller,
så hon har ju legat på golvet i några dagar. Dee går inte. :) Men nu är det fixat.

På lördag så ska jag träffa en kille, han jag träffade i helgen. :)
Vi ska ut o äta o nått. Vi får väl se. Sebb ska ju ut till Hjortsberga,
så då kan jag ju lika gärna hitta på nått kul. :)

Jag ska ta nya kort på kattungarna ikväll, o lägga upp här. :)
För er som tycker det är skoj.

Imorgon ska vi leka med Katta och teo. :)
-Och ha möte med min sammhällstjänst person och åka till teleborgsryttarsällskap. Jag ska vara där o göra sammhällstjänsen. Helt underbart, jag fick välja vad jag ville.
Så, varför inte bara ta nått man tycker är roligt.:) Jag har ju tänkt o börja rida nu igen, så det kan inte bli bättre.




Kommentarer
Postat av: Linn

Samhällstjänst?

2009-11-12 @ 14:17:03
URL: http://www.linnsann.com
Postat av: hanna

vad är det du ska göra samhällstjänst för? :s

2009-11-12 @ 23:10:39
URL: http://exsqueezeme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback