Svar
















Anna  ([email protected]) om Svar på Kommentar:
Jag tror att din blogg skulle bli mer populär om du lät kommentarerna visas. Du kunde också ändra bloggrubrikten till kriminell ensamstående mamma.
Skämt åsido, hur tänker du? Nu kan man googla på Wictooria plus polisen och få upp din kriminella bana. Tänker du någonting på din son? 20 år och redan finns du i kriminalregistret. Vilken förebild ska du bli för honom?



Vafan är du för jävla idiot då?
Jag har för fan alltid publicerat mina kommentarer som jag har fått.
Om du kände mig som person så hade du vetat om att jag inte är kriminell. Skiter fullständigt i vilka register jag finns i. Och VADÅ tänker du någonsin på din son? Det har int något med o göra hur jag är som mamma. VEM fan har inte smällt te någon på käften någon gång??? VEM har inte blivit arg på någon o gett någon en lavett? SÄG mig det, men man brukar inte anmäla för sådana saker. Det är för fan männskligt.

Tänker inte svara på fler sånna idiot kommentarer eller publicera dom. Håll eran skit för er själva. Jag skriver i denna bloggen för dom som tycker om den. Jag tänker inte hålla på o försvara mig mer över denna saken. Jag har mina vänner som vet vem jag är som person och hur det ligger till.

Till er som bara sitter där på era feta arslen och läser bloggar och får för er att ni vet PRECIS hur det ligger till, och exakt hur personen i fråga är som person. Som ni aldrig pratat med eller ens sett i verkligheten. Ni kan ta o hoppa upp i era ARSLEN. Och jag tror att det finns fler bloggare som håller med mig om detta!

Kommentarer
Postat av: Tina

Kriminella bana? HAHA Det låter ungefär som om du är värsta brottslingen!

Jag vet inte om man kan kalla någon för kriminell för en smäll på käften?!



Hoppas allt är bra med dig och Sebb!



Kram

2009-11-26 @ 10:48:52
URL: http://mammatillleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback