ICA Supermarket Hovshaga




Jag satt här hemma, kollade runt lite. Letade efter nummer till företag i växjö, affärer, allting.
Jag har som vana att skriva in www.blogg.se i adressfönstret, det var meningen att jag skulle skriva www.eniro.se men så blev det ju inte riktigt.

Kom in på blogg.se istället och glodde lite på blogg artiklarna, eller vad man ska kalla dom..
Så ser jag denna bloggen, http://nicnors.blogg.se/2009/october/icas-nyforvarv.html , klickar mig in där.
Kollar på youtube filmen. ICAs reklam, där dom får in en ny praktikant, då tänker jag;
''ICA!!, jag ska ringa o terra alla ica affärer i hela jävla småland. Ända tills jag får en praktikplats.''


Tar telefonen och ringer till Ica Supermarket Hovshaga. (Det ligger ju precis brevid mig, och precis vid dagiset)

''Ica hovshaga, Thooomaas.'' Skit snäll snubbe. :)

Jag presenterar mig och låter allmänt trevlig. (Enligt mig själv)

''OOh, ja vi har ju inga praktikanter här just nu''

LYCKA LYCKA LYCKA!


Jag ska dit o presentera mig efter jag har hämtat Sebasian på dagis. :D
HÅLL TUMMAR,TÅR, (ELLER VAD NI NU HAR) FÖR MIN SKULL!




Sen måste jag lyfta upp denna reklamfilmen också!
Garvar lika mycket varje gång jag ser den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback