En vanlig uppdatering för en gångs skull...

Hej.
Idag har vi tagit det lugnt. :) Har inte orkat göra något speciellt.
Vi var ute och gick en runda och sedan käkade vi och nu sover Sebb.
När han har vaknat så ska vi nog gå ut lite till, om lekplatsen är klar,
dom håller nämligen på att göra om vår lekplats.

Igår så gick jag i skolan på förmidagen, sedan skulle Pontus haft sebastian från igår till idag.
Men han blev ju såklart sjuk. Jag hade ju gjort planer för vad jag skulle hitta på igår.
Men mamma fick ha Sebastian istället, eller ja, passa honom när han sov. :)

Så jag var hemma hos...
Vi kallar honom A, så nämner vi inga namn. (Vet inte om det är tillåtet.^^)
Jätte mysigt, jätte trevligt, allting.
Hoppas jag får träffa honom snart igen, innan vi ska ses på lördag.

Så var det med det. :)


P.s Längre ner finns Sneak Peak på hemsidan!




Här kommer lite bilder.


Hämtar Sebastian från dagiset, han springer runt på parkeringen medans vi väntar på Mormor.:)











Sen blev det mysigt bad med mamma!












:P  -   på er alla!







Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Va kul att du följer oss:)

2009-09-07 @ 12:34:30
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback