Svar till ''Pucko''

Jag går på pensilin och mitt värsta smitt-tillstånd har gått över. Smittar inte lika mycket längre.
Så länge jag hostar i armväcket osv, så kan jag gå till affären en snabbis. Svininfluensan smittar precis lika mycket som den vanliga influensan. Svininfluensan är inte ens farlig. För vissa KAN den vara farlig, och för vissa dödlig. Men den risken är MINIMAL. Dock så ska jag inte gå till skolan PGA att det är så mycket folk där och smittan sprids lättare. En frisk normal människa klarar av svininfluensan, vissa får svininfluensan som en liten förkylning. Fattar aldrig ens att det var svininfluensan. Vissa får knappt ens en förkylning.

Och så skulle jag gärna vilja veta vem du är Pucko. Ditt PUCKO!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men svininfluensan är ett virus! Och mot virus finns inte penicillin. Det är nog mot det andra du fått medicin mot,lunginflammationen och det. Det finns ingen penicillin mot svininfluensa.

Jag är sjuksköterska,så jag vet det!

2009-09-27 @ 11:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback