16:06 - Lördag

Vi har handlat, ätit hos mamma och..och.. Inte gjort något. :)
Ska se på film sen iallfall. Sebbe sitter o myser med mamma i soffan.

Jag sitter på tradera o glor runt lite. Jag vill ha en sånhär till bebisen http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117372691
Det är nog helt säkert ingen värme i början av mars så sån måste jag nog ha. Dom säljer ju dom i affärerna nu, men det gör dom ju inte länge till om jag känner affärerna rätt! Men jag vågar absolut inte köpa en för 300-500 kr såhär tidigt i graviditeten. Hoppas det finns många sånna kvar i affärerna efter jag har varit på ultraljudet i vecka 18. :P kl 10.30 den 1 oktober, är ganska nervös, hoppas att allt är som det ska. Om det e någon som läser min blogg som har en sån o skänka eller sälja så kan ni ju höra av er. Haha.

Sitter o glor på vagnar också för att det är så kul, vet inte alls vad jag ska köpa för syskonvagn. Kanske en emmaljunga med en hårdlift. Men jag måste få min jäkla vagn såld först. det är ju helt omöjligt. http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117512118 Har lagt upp den på tradera så nu hoppas jag fan att jag får den såld. Får jag den inte såld så får jag helt enkelt köpa en ståbräda till den! :P Så får sebbe inte sitta. stackarn. :P haha. Ska försöka spara lite pengar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback