är det onsdag?

Haj!
Idag har jag betalat räkningar och varit ute och gått i regnet.
Är trött och hungrig nu känner jag, ska snart ner på stan o träffa Katta.
Måste ringa lite samtal också innan jag går från mamma.
Har ju ingen dator hemma så får göra allt från datorn här.
Sebastian har inget dagis idag, imorgon ska jag till ''skolan'' igen så då blir det dagis.
Går tisdag,torsdag,fredag två timmar om dagen, så det är ju ingenting men det är iallall något.
På torsdagar är det ''gymnastik'' jag tänker välja att gå och simma varje gång. Helt perfekt för mig! :) Simma en gång i veckan är inte fel.

Igår var vi såå trötta, vi gick o la oss vid 20.00 och vaknade vid 6 men låg i sängen till 7. Så mysigt, sebbe drack välling o så låg vi och sjöng.


Kommentarer
Postat av: natha stolpe -

Hejsan. Jag hade kunnat fixa en ny design åt dig om du velat! Hör av dig!

2010-08-27 @ 00:32:53
URL: http://nathastolpe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback